OSTUKORV 0 toode toodet 0,00 € on tühi

Rehvimärgis. Kas järjekordne pettus?

Rehvimärgis. Kas järjekordne pettus?

27.04.2016

Tarbijate petmine on viimasel ajal muutunud järjest populaarsemaks. Euroopa Liit kahtlustab, et rehvitootjate poolt vabatahtlikult rehvidele kleebitavad sildid, andmetega märjal pidamise, veeretakistuse ja mürataseme kohta ei vasta tegelikkusele ja kahtluse kinnitamiseks kontrollitakse kahe aasta jooksul 15 000 rehvi.
Rehvidele etikettide kleepimine algas aastal 2012. Mõte oli hoida Aasia tootjaid vaos, põhjendades kvaliteetrehvi kallimat hinda ka selle paremate omadustega. Kuna siltidele kirjutatud andmete üle puudub kontroll, siis kaasneb sellega ka väärkasutamine.
Euroopa autoklubi ACE korraldatud värskes suverehvitestist tuleb välja karm tõde, et:" Ostuotsuse tegemiseks ei sobi rehvietikett absoluutselt" ,sest parimad kui halvimad rehvid on kategoorias B, mis tähendab paremuselt teine tulemus aga tegelikkuses ei ole neil antud andmetega mingit pistmist.
Artiklist nähtub, et rehvide valikul peab lähtuma ennekõike sisetundest või siis usaldada teada tuntud tootjaid, kes panustavad tootearendusele kindlasti kordades rohkem ja hoiavad toorainepealt vähem kokku kui tundamatute nimedega Aasia tootjad.