OSTUKORV 0 toode toodet 0,00 € on tühi

Rehvirõhuandurid

Rehvirõhuandurid ehk TPMS (tire pressure monitor system), kõikidele automarkidele. Lisaks ka andurite programmeerimine, kloonimine, tutvustamine, hooldus ning kontroll.  
Alates 2014 aasta lõpust peab olema kõikidel uuena müüdavatel sõiduautodel küljes rehvirõhu jälgimise süsteem.
Milleks on see vajalik?
Suurimaks eesmärgiks on vähendada keskkonnamõjusid. Tühjade rehvidega sõidul suureneb veeretakistus, küttekulu ja ka rehvide kulumine on tunduvalt kiirem, mille tulemusena kasvab kasvuhoonegaaside ehk CO2 kogus. Teiseks väga oluliseks põhjuseks on sõiduohutus, sest auto juhitavus kannatab tugevalt nii madala kui ka liiga kõrge rehvirõhuga sõites. 
Kasutusel on kahte tüüpi rehvirõhku jälgivaid süsteeme: otsene ja kaudne. Esimene variant tähendab, et velje külge või rehvi sisepinnale kinnitatakse spetsiaalne andur mis saadab info auto juhtblokki. Kaudne süsteem on ühenduses ABS-i anduritega mis rehvi läbimõõdu vähenemisel annab häiret rehvi tühjenemisest. Otsene mõõtmine on täpsem ja kiirem ning juht on probleemi ilmnemisel informeeeritud milline neljast rehvist on tühjenenud ning kuvatakse ka reaalne rehvirõhu näit. Kaudne mõõtmine reageerib rehvi tühjenemisele aeglasemalt. Süsteem annab küll häiret kuid juhil puudub täpne informatsioon. Paljudel mudelitel teatab auto, et tuleb kontrollida rehvirõhku aga millises rattas probleem esineb ei tea. Viga peab tuvastama välisel vaatlusel või manuaalselt rehvirõhku mõõtes.

Programmeritavad rehvirõhuandurid maksavad meil keskmiselt 40€ tk + programmeerimine 10€ 4tk

Rehvirõhuandurite programmeerimine Rehvirõhuandurid