Rehvirõhuandurid ehk TPMS (tire pressure monitor system), kõikidele automarkidele. Lisaks ka andurite programmeerimine, kloonimine, tutvustamine ning kontroll.
Alates 2014 aasta lõpust peab olema kõikidel uuena müüdavatel sõiduautodel küljes rehvirõhu jälgimise süsteem.
Milleks on see vajalik?
Suurimaks eesmärgiks on vähendada keskkonnamõjusid. Tühjade rehvidega sõidul suureneb veeretakistus, küttekulu ja ka rehvide kulumine on tunduvalt kiirem, mille tulemusena kasvab kasvuhoonegaaside ehk CO2 kogus. Teiseks väga oluliseks põhjuseks on sõiduohutus, sest auto juhitavus kannatab tugevalt nii madala kui ka liiga kõrge rehvirõhuga sõites.
Kasutusel on kahte tüüpi rehvirõhku jälgivaid süsteeme: otsene ja kaudne. Esimene variant tähendab, et velje külge või rehvi sisepinnale kinnitatakse spetsiaalne andur mis saadab info auto juhtblokki. Kaudne süsteem on ühenduses ABS-i anduritega mis rehvi läbimõõdu vähenemisel annab häiret rehvi tühjenemisest. Otsene mõõtmine on täpsem ja kiirem ning juht on probleemi ilmnemisel informeeeritud milline neljast rehvist on tühjenenud ning enamustel automarkidel kuvatakse ka reaalne rehvirõhu näit. Kaudne mõõtmine reageerib rehvi tühjenemisele aeglasemalt. Süsteem annab küll häiret kuid juhil puudub täpne informatsioon. Paljudel mudelitel teatab auto, et tuleb kontrollida rehvirõhku aga millises rattas probleem esineb ei tea. Viga peab tuvastama välisel vaatlusel või manuaalselt rehvirõhku mõõtes, uuematel automarkidel on süsteemi arendatud ning kui rehv on tühjenenud, näitab auto kenasti ka probleemse ratta asukohta.
Meil saadaval lai valik OE replacement andureid, ehk tehasepoolt vastavalt auto margile ja mudelile eelprogrammeeritud andurid fimadelt VDO, Schrader, Pacific, HUF, kõik eelpool nimetatud firmad toodavad ka originaalandureid. Samuti programmeritavad rehvirõhuandurid firmalt Bosch ning Schrader
Keskmiselt on andurite hinnad 31-48€ tk. Meilt ostetud andurite kopeerimine, kloonimine tasuta.
Oma autole sobilikud andurid leiad siit