Bosch tire pressure monitoring system
19.03.2023Meie tootevalikusse lisandus Bosch programmeeritavad rehvirõhuandurid. Bosch Quick Fit andurid on programmeeritavad enamustele...
Шины | 2792 tk
315/35R20нешипованная
265/45R21летняя
255/55R19шипованная
275/50R20шипованная
275/50R21шипованная
235/55R20шипованная
285/45R19шипованная
265/60R18нешипованная
305/40R20нешипованная
255/35R21летняя
275/45R21нешипованная
255/50R20шипованная
265/50R20нешипованная
265/45R20нешипованная
285/40R21летняя
285/40R19нешипованная
275/40R18летняя
265/50R20шипованная
275/60R20нешипованная
265/50R20шипованная
275/40R22летняя
315/40R21летняя
295/30R18летняя
285/50R20шипованная
335/25R22летняя
245/45R19нешипованная
275/45R21нешипованная
255/40R21нешипованная
275/50R21шипованная
305/40R20шипованная
255/55R20шипованная
275/35R19нешипованная
275/60R20шипованная
265/40R21шипованная
275/45R21шипованная
275/50R20нешипованная
315/35R20летняя
275/45R22нешипованная
245/40R19шипованная
285/40R21летняя
285/45R22нешипованная
255/45R19нешипованная
Eestis on talverehvid kohustuslikud alates 01. detsember kuni 01. märts.
Talverehvidena võib kasutada nii lamellrehve kui ka naastrehve. Naastrehvidega tohib sõita 15. oktoober kuni 31. märts
Talviste teeolude korral, ehk erandina tohib naastrehvidega sõita alates 01. oktoober kuni 30. aprill.
Kui Te kasutate oma autol naastrehve ning Teil on vaja sõita teistesse Euroopa riikidesse, siis kindlasti tutvuge sealse seadusandlusega, sest paljudes riikides on naastrehvid keelatud. Naastrehvide kasutus on keelatud järgmistes Euroopa riikides:
Poola, Saksamaa, Hungari, Slovakkia, Tsehhi, Bulgaaria, Horvaatia, Holland, Portugal, Rumeenia, Kreeka, Iirimaa, Serbia, Sloveenia, Hispaania
Kui kasutate lamellrehve, siis veenduge, et peale M+S tähise oleks rehvidel peal ka talvemärgis kus on kujutatud kolm mäetippu ja selle keskel lumehelves.
Alates 01.12.2022 jõustus Eestis uus seadus, mille kohaselt tohib talvel kasutada lamellrehve, mis sisaldavad M+S tähisele lisaks kolme mäetippu kujutavat märgist.
Meie soovitus oleks kasutada talvel pehme põhjamaa seguga lamellrehve. Palju liigub turul ka kõva seguga nn. Kesk-Euroopa lamelle, mis meie tingimustesse ei ole kõige parem valik.
Õige rehvirõhk auto rehvides on väga oluline. Alarõhuga sõites kuluvad rehvid kiiremini, suureneb kütusekulu ning sellega kaasneb ka suurem keskkonna saastatus. Ülerõhuga sõites väheneb haarduvus, mis mõjutab juhitavust ning pikendab pidurdusteekonda.
Kõige õigem on kasutada ja hoida rehvides rehvirõhku, mis autotootja on Teie autole ette näinud. Kus ma selle info leian?
Levinumad kohad kus Te rehvirõhkude kleebist leida võite: juhipoolselt ukselt, B-piilari (ukseposti) alaservas, kütuseluugi siseküljelt. Kui kleebis pole leitav, siis autoga kaasas olevas manuaalis on rehvirõhud samuti välja toodud.
Kõik rehvirõhud on antud külmalt, ehk enne sõidu algust. Rehvirõhud on ees-ja taga sillal tihti erinevad. Paljudel automarkidel on välja toodud rõhud erinevate rehvimõõtude korral. Lisaks on välja toodud rehvirõhud suurema koormusega sõites (5 inimest ja pagas)
Talveks soovitame lisada autotootja poolt ette antud rõhule 0,2 atm, sest külmade ilmade saabudes rõhk rehvides väheneb.
Kontrollige rehvirõhku regulaarselt (soovitavalt kord kuus). Uuemad autod on küll varustatud rehvirõhku mõõtva süsteemiga aga kui mõõtmine toimub läbi ABS-i,(ehk autol puuduvad rehvirõhuandurid) siis eriti talvel miinus kraadidega väheneb rõhk kõigis neljas rehvis vähehaaval korraga ja süsteem ei pruugi iga kord reageerida.
Alates 2022 detsembrist jõustunud seaduse kohaselt tohib talvel kasutada peale naastrehvide ainult selliseid lamellrehve, millel on peale M+S tähise lisaks ka kolme mäetippu ja selle keskel lumehelvest kujutav tähis
Antud märgisega rehve peavad talvel kasutama kõik sõiduautod, kaubikud, O2-kategooria haagised ning lisaks ka L6e ja L7e sõidukid.
On tehtud ka erand, ehk sõidukid mis kasutavad aastaringselt maastikurehve (peavad olema märgistatud POR tähisega) sellistel rehvidel ei pea olema talvemärgist.
Uue seadusega kaasnes ka natukene segadust. Paljud meie kliendid arvasid, et kui lamellrehvidel on kolme mäetippu kujutav märgis peal, siis on kindlasti tegu põhjamaa tingimustesse mõeldud lamellrehvidega. Kahjuks nii see päris ei ole, sest ka kõikidel kõva seguga lõuna-euroopa teedele mõeldud lamellrehvidel on see märgis kenasti olemas kuid põhjamaa tingimustesse soovitame valida pehme seguga lamellrehvid.
Kui Te pole talvel varem lamellrehve kasutanud või tegu on uue mudeliga, soovitame enne rehvide ostu konsulteerida rehvimüüjaga ning täpsustada mis rehviseguga tegu on, sest lamellrehvide valik suureneb iga aastaga ning mudelivalik on tõesti väga kirju.
Suverehvide korral on lubatud minimaalseks mustrisügavuseks 1,6 mm (turvaliseks sõiduks eriti märja teekatte korral oleks soovitav vähemalt 3-4 mm)
Talverehvide korral on lubatud minimaalseks mustrisügavuseks 3 mm (turvaliseks sõiduks talvistes oludes soovitame vähemalt 5 mm)
Uute rehvide valikul peab jälgima kindlasti autotootja poolt ettenähtud koormus-ja kiirusindeksit, samuti lubatud rehvimõõte. Kõige lihtsam on leida info auto tehnilisest passist või maanteeameti kodulehelt, sisestades oma auto registreerimise numbri.
Hазвание изделия
Количество: tk (kоличество можно изменить в корзине)
Стоимость:
(вкл. НДС)
: